donderdag 29 mei 2008

The basics

Daar was hij dan toch nog. De nieuwe camera! De postbode kwam wat laat maar dat mocht de pret niet drukken. Wat de pret wel een beetje mag drukken is dat diezelfde set net in een foldertje stond, voor een aanzienlijk lagere prijs. Niet aan te doen.

Sorteren van de beelden is waar ik me nu nog steeds mee bezig houdt. Volgende week wil ik de selecties aan Johan en Roland laten zien, i.c.m. enkele spreads. Dat wordt even bikkelen, want dit weekend zit ik in het kader van teambuilding met mijn nieuwe collega's op Terschelling.

Verder kwam ik net nog deze mooie uitleg tegen over het binden van boeken. Zeker nog eens het proberen waard en zo te zien een lekker precies werkje wat mij erg goed zal liggen!
The Basic Binding of Books: A Tutorial

Geen opmerkingen: