dinsdag 27 mei 2008

Aargh, the suffering!

Ik kan niet meer wachten! Zaterdag avond had ik mijn nieuwe speeltje besteld, vanmiddag stond op de TNT site bij Track&Trace al vanaf 13:00 "Chauffeur is onderweg". Die arme man heeft nog steeds mijn deurbel niet gevonden! Hierrrr met dat ding!

Ow, en vanmiddag ben ik langs Bonzet en NetzoDruk geweest. Bonzet weinig nieuws. Heerlijke hal vol papier, machines en nog meer papier. NetzoDruk heeft me wat stalen mee gegeven en ik twijfel nog tussen de Graniet Digitaal Wit 180 grs en Biotop Naturel 160 grms. Biotop is wel wat duurder, maar ik wacht nog even de offertes af...

De offerte van Drukkerij Te Sligte viel ietwat aan de dure kant uit, dus ik heb een tweede aangevraagd met kleinere oplage en een kleiner formaat (voordeliger uit A3 vellen snijden). Laserline wacht ik nog op, maar die verwacht ik morgen binnen.

Dan moet ik nog voor een zakcentje voor Albert Heijn morgen avond een feestavondje filmen. En in verband met het minderjarige volk zal er geen alcohol worden geschonken... Helaas dus geen vooruitzicht op comprimirend beeld materiaal van talloze ex-collegas'. Toch jammer.

1 opmerking:

Sjors Trimbach zei

Netzodruk is goed! Maar ik ben benieuwd naar je resultaten.