donderdag 15 mei 2008

Helaas kan je vandaag geen krabbels meer posten of berichten versturen!

Nou, nou. Begon ik vol goede moed aan een nieuwe verzameling profiel beelden, kan ik ineens niet verder. Hyves heeft een maximum gesteld aan het aantal te verzenden berichten om spam tegen te gaan. Logisch ook wel, maar het zit me nu behoorlijk dwars. Ik wil mensen netjes om toestemming vragen om hun beeld te gebruiken, staat Hyves het mij niet toe... Enfin, ik heb ze de kwestie al uitgelegd en gevraagd of ze mij kunnen helpen.
Nu hoor ik de oplettende lezer denken, hoe komt die jongen nu ineens aan internet, is dat nu eindelijk geregeld? Het antwoord is Nee! Nog steeds niet, ik wacht af of het nu dan toch echt voor de laatste maal rond is te krijgen, maar ik juich niet te vroeg, niet voordat ik mijn eigen aansluiting heb! Momenteel vertoef ik met matige ontvangst op een open netwerk hier in de buurt (als u dit leest; verschrikkelijk hardstikke erg bedankt! U kunt uw fles rode wijn hier afhalen!). Maar goed, zoals ze bij Albert Heijn zeiden 'Niet klagen, maar dragen en bidden om kracht'. En daar ga ik dit weekend voor het laatst werken. Na acht trouwe jaren zwaai ik af en bedank ik hartelijk. Morgen ochtend bij de koffie zelf gemaakte Erdbeerrollerückwärts met hulp van Nicki en daarna een paar biertjes om alles af te sluiten. Dat is het voor vandaag!

PS: Zeg Hyves, wat dachten jullie van "Helaas kun je vandaag geen krabbels meer posten of berichten versturen!"? Het werkwoord is tenslotte 'kunnen'.

Geen opmerkingen: