zaterdag 21 juni 2008

Hyves en fotografie

Alles gaat goed en gestaag. Ik ben op dit moment bezig om mijn scriptie te schrijven. Het meeste vooronderzoek had ik al gedaan, maar door het wijzigen van mijn afstudeer onderwerp heb ik ook mijn scriptie onderwerk veranderd. Het gaat nu over fotografie en Hyves. Opkomst van beide fenomenen en de uiteindelijke combinatie. Zoals gezegd wil Karin vanaf vandaag niets innemen. Ook al loopt het schooljaar toch echt nog twee weken door... Ik ga Petran vragen of hij mij anders wil begeleiden en mijn scriptie goed wil keuren.

Het schrijven is nu het enige wat ik nog moet doen. Aangezien ik voor het eindexamen en het boek al genoeg heb gelezen over fotografie, Hyves en dat soort zaken. Boekenlijst heb ik ook al samengesteld, een map vol met krantenknipsels alles is er al. Alleen het ding zelf dus nog. En een goede onderzoeksvraag, ook niet geheel onbelangrijk, is er ook nog niet echt... Ik ben nu maar gewoon begonnen met schrijven. Dan komt er vanzelf wel een conclusie uit denk ik. Ook al is dat een simpele.

En ik ben zo retebenieuwd naar maandag. Dan kan ik 's middags de boeken ophalen bij Bonzet... het drukwerk zag er allemaal netjes uit toen ik het bij NetzoDruk ophaalde (Matthias, bedankt voor het rijden nog!). De laatste paar dagen heb ik alles op gebouwd in mijn gedeelte van de ruimte. Anja Barduhn zit tegenover mij, maar die heeft tot gisteren haar neus nog niet laten zien en ik heb het dan ook vertikt om haar ruimte op te ruimen. Mensen die mij helpen, help ik ook als ze daarom vragen. Vanzelf sprekend, maar in dit geval niet.

Verder is mijn portfolio geprint en heb ik netjes alles in een showboek (heet dat zo?) gedaan. De website is bijna klaar en staat tijdelijk hier: pimrakers.nl/portfolio. Nog niet álles werkt, maar het einde is in zicht. In bijpassende stijl heb ik ook enkele kaartjes gemaakt met al mijn gegevens daarop. Dan rest alleen nog het maken van een lijst waarop mensen zich kunnen inschrijven voor een boek. Aangezien ik de huidige tien nummers al bijna allemaal heb verkocht...

Geen opmerkingen: