woensdag 18 juni 2008

De Laatste Loden.

Zo. Hele dag onder de pannen geweest in het 'verkeerde' pand. Vanavond nog even naar de AKI (op hoop van zegen dan de concierge gelijk had en Jan van de printshop er wél is) om een banner te plotten voor achter mijn presentatie, aan de wand dus. En nog letters plotten om op de console te plakken waarop ik mijn boeken en on-/offline portfolio presenteer. Dan kan ik morgen ochtend de bedrukte plano vellen bij NetzoDruk afhalen en bij Bonzet langs brengen (460 vellen, als dat maar goed gaat op de fiets...) en dan hebben zij de boeken op maandag klaar. In het weekend moet ik kijken of het lukt om mijn scriptie af te krijgen en hem te laten controleren door iemand anders dan Karin. Want die gaat trouwen van het weekend en wil geen scripties meer lezen... Ik wil ook wel eens niet werken. Omdat ik andere dingen wil doen. Maar goed, da's mijn mening.

Verder zijn er toch al aardig wat mensen die een boek willen hebben. Sowieso Roland en Johan, dan nog Richard en Ron van TriMM en nog twee vrienden waarschijnlijk...Dat is al zes!

Geen opmerkingen: