maandag 11 februari 2008

The next big pushpin.


The next big pushpin., originally uploaded by Pim Rakers.


Vorige week hebben we het Slip It To Me werk afgemaakt en van het weekend hebben Philipp en Matthias bovenstaande werk gemaakt. Zo gaan we er nog meer maken. In de juiste CMYK kleuren, dus niet in neon! Eind maart moet alles klaar zijn. Allemaal grote werken en veelal een reproductie... The next big thing zou een mogelijke naam kunnen zijn voor de expo. Morgenochtend gaat het los. Roland Sips' tekenlab begint. Ik heb er veel zin in en ben erg benieuwd wat de opdracht is...

Vandaag heb ik mij vooral in de doka opgesloten. Ik heb wat foto's ontwikkeld van een zwart/wit rolletje dat ik zondag heb volgeschoten. Camera was mijn nieuwe aanwinst van Het Goed. Een Ilford Sportsman 300L voor nog geen 5 euro... Er zitten wat goede foto's bij maar belichting is nog een probleem. De meeste foto's zijn te donker. Woensdag kan ik ook het volgeschoten kleuren rolletje ophalen dat in de Voigtlander zat. Mijn eerste middelformaat in kleur! Ik ben ook daar erg benieuwd naar.

Morgen moet ik met Nick ook naar FMT voor een gesprek, eens kijken wat ze ons willen laten zien of wat ze willen weten...

Geen opmerkingen: