woensdag 24 oktober 2007

Voigtländer Brilliant F/7,7

Bij mijn ouders op zolder lag deze oude camera nog:

Er zit momenteel een rolletje in en ik ben wat foto's gaan maken.

Voor mijn scriptie ben ik ook al wel iets verder. Qua onderwerp wil ik het hele Web 2.0 gebeuren onderzoeken en dan metname wat Andrew Keen er over te zeggen heeft... Hij heeft daar ook een boek over geschreven genaamd 'The Cult of the Amateur' waarin hij "Met zijn aanklacht tegen Wikipedia, weblogs en de online knip- en plakcultuur, hij de knuppel in het Web 2.0-hoenderhok gooide. Keen gruwt van de gedachte dat de mening van een amateur net zoveel waard is als die van een deskundige." Vooral dat laatste vind ik interessant, zeker nu ook Ikea ineens op de proppen komt met een "Iedereen = Designer" campagne...


Ow en ik heb net ook mijn nieuwe computer besteld...

2 opmerkingen:

Laurens zei

Meteen een bron van ergernis toen ik dat IKEA geval zag hangen in de abri's. Daar zit je dan 4 jaar voor op school? Give 'em hell Prakers!

Robert Jan Dokter zei

The machine is us/ing us

http://www.youtube.com/watch?v=NLlGopyXT_g