dinsdag 18 september 2007

Foto's


Sick-Nick, originally uploaded by Pim Rakers.

Eindelijk heb ik wat foto's laten ontwikkelen en afdrukken van mijn vakantie in Griekenland op Kreta afgelopen meivakantie. Ze staan op mijn flickr pagina. Verder wat betreft fotografie, de Dirkon camera. Pinhole cameraatje zit nu in elkaar. Nu nog een filmpje van 50 ASA halen en het gaatje verbeteren. Het is nu nog grof geprikt met een dikke speld in het karton. Eigenlijk moet het een gaatje zijn in aluminium (van een cola blikje bijvoorbeeld) met een doorsnee van 0,3 mm. Dan nog het onderwerp, ik denk aan iets met historie en dus foto's in zwart wit. Ook omdat ik altijd wel in geschiedenis ben geinteresseerd en met name die van mijn omgeving, Hengelo en Enschede. Wat me mooi lijkt is om groepsportretten te gaan maken zoals dat vroeger ook gebeurde. Of scene's uit het dagelijks leven. Gewoon een shot van de Emmastraat anno 2007, maar vanaf dezelfde plek als die foto uit 1907.

Geen opmerkingen: