zondag 9 maart 2008

Present Time


Present Time, originally uploaded by Pim Rakers.


Zaterdag 8 maart ben ik 23 geworden. Na eerst nog bij Appie te hebben gewerkt van 7 tot 5 alwaar ik de komkommers rechtleg was ik dan eindelijk echt jarig. Na een korte douchen en door de dames in huis te zijn gefeliciteerd en gekust ging ik nog even Nicki ophalen in Enschede. Die had voor mij een dikke chocolade taart gebakken inclusief genoeg kaarsjes. Om 18:00h precies heb ik de kaarsjes uitgeblazen zodat het mooi strookte met haar project om iedere dag om 6 uur 's avonds een foto te maken van dat wat ze dan ziet, in dit geval dus Pim die de kaarsjes uitblaast.
Thuis lekkere nasi gegeten en niet veel later stond er toch nog wat volk op de stoep. Tot in de nacht hebben we ons nog prima vermaakt met de nodige biertjes! Het was erg gezellig!

1 opmerking:

Robert Jan Dokter zei

joww, gefeliciteerd (nog) met je verjaardag.
Woord omhoog naar het oud worden!!