zaterdag 1 december 2007

Milka


Ik heb er nog nooit een gehad, wou er ook nooit een hebben. Maar het is al leuk genoeg om te weten dat je iedere dag een chocolaatje mag eten. Een adventskalender. Van de zus van Nicki heb ik een echte richtige Deutsche Milka Advenstkalender bekommen.

Gisteren heb ik voor het Paradiso Project nog wat 8mm film op video gezet. De eerste Star Wars in 12 minuten! Dat betekend dus een kort intro, hop prinses Leia is bevrijd en meteen veel schieten in de ruimte, daarna is het afgelopen! All the action packed together! Een ander filmpje kon ik op mijn projector (Super 8) niet afspelen want het was gewon 8mm film... Daar heb ik nu ook een projector voor dus die heb ik ook eindelijk gezien. Niet dat het boeiend was, een voetbal wedstrijd in de zomer in, wat lijkt, Duitsland te zijn... Helaas heb ik ook geen opa of oma's meer die me kunnen vertellen waarom dit in vredesnaam gefilmd is.

1 opmerking:

Matthias zei

Guten Appetit, Milka ist lecker! ;D